Nadčasově krásné

Reklamace

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Prodejce odpovídá za vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením spotřebitelem nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.

Postup reklamace

V případě reklamace si, prosím, stáhněte reklamační list. Tento vyplňte buď elektronicky nebo je možné ho prázdný vytisknout a vyplnit ručně. Reklamační list zašlete na e-mailovou adresu shop@sassamode.cz nebo poštou spolu s reklamovaným zbožím.

Při přepravě zboží, prosím, dbejte na to, aby zboží bylo řádně zabaleno, a to do obalu odpovídajícímu povaze výrobku, aby při přepravě nemohlo dojít k dalšímu znehodnocení. Při přepravě podprsenek s vyztuženými košíčky je nutné výrobek zabalit do pevného kartonu. Náklady na přepravu hradí kupující, náklady na přepravu vyřízené reklamace hradí prodávající.

Reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dní.